piątek, 30 sierpnia 2013

dziecięce skrzynki na skarby

Ostatnio miałam trochę więcej czasu i udało mi się odwiedzić Wasze blogi:) Muszę przyznać, że naprawdę prężnie  pracujecie i tworzycie piękne rzeczy. Niektóre z Was pochwaliły się też jak spędziły wakacje. Zazdroszczę Wam troszeczkę (ale pozytywnie :) sama nie miałam w tym roku wakacji ze względu na narodziny Martynki. Było to dla mnie coś nowego, bo od kilku lat wyjeżdżaliśmy gdzieś daleko z mężem. No ale to nic, za rok z Martynką myślę że już się da gdzieś wypocząć:)

Dzięki rodzicom i siostrze mojego męża wróciłam do mojego małego twórczego świata:) Jestem im strasznie wdzięczna, że często zajmują się Martynką, a ja mogę w tym czasie usiąść do maszyny albo do skrzyneczek :D

Chyba macie już dosyć moich skrzynek... Muszę jednak pokazać jeszcze kilka, które powstały.

Tym razem zrobiłam skrzynkę dla chłopca, a dokładniej na chrzciny Olka.

 

Druga skrzynka jest dla małej Helenki na jej skarby. Została wykonana z dziecięcym wzorem gdyż Helenka ma dopiero 3 latka.


7 komentarzy:

  1. Obydwie skrzyneczki są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w świecie twórczym :) I Radosnym :) Fajnie , że znalazłaś czas na te cuda. Powoli wszystko wraca na swoje tory...super.

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze :) śpioszki w niebieskie paseczki i smoczek bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezurocze te Twoje pudełka, śliczne muszę sobie takie kiedyś sprawić:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)