wtorek, 9 lipca 2013

wyniki candy

 Na początku witam serdecznie nowe osoby obserwujące mojego bloga-jest mi naprawdę bardzo miło, że jest Was coraz więcej:) Pozdrawiam również blogerki, które są ze mną od samego początku i wytrwale podczytują moje posty.

Powiem Wam, że już naprawdę źle się czuję... mała dalej siedzi w brzuchu i jutro już położą mnie do szpitala..... zobaczymy co powiedzą i zrobią...... trochę się boję... ale bardzo cieszę się, że ze mną jesteście-dodaje mi to otuchy:)

Dobra, już nie zanudzam, bo wiem czekacie na wyniki. Chciałabym Wam wszystkim coś podarować ale wiecie, że tak się nie da...
 Losowanie zostało udokumentowane na zdjęciach:
 
Edyto prześlij mi na maila dane do wysyłki:) Gratuluję :)


Nawet nie wiem kiedy licznik odwiedzin przekroczył magiczne 1000:) Strasznie się cieszę, że tak licznie mnie odwiedzacie:)
 Z tej okazji też chyba należy Wam się kolejne Candy:) Zaglądajcie do mnie, bo na pewno jak ogarnę się po porodzie to przygotuję dla Was coś fajnego z okazji tego licznika, narodzin małej i w ogóle wakacji:)

Trzymajcie za mnie jutro kciuki...
Pozdrawiam Was serdecznie

21 komentarzy:

  1. powodzenia! na pewno wszystko będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! a Tobie życze powodzenia i dużo siły:) i zdrówka dla Was obu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wspólną zabawę i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia z małą! :) a zwyciężczyni gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, w szpitalu wiedzą co robią i na pewno wszystko będzie dobrze :)
    Trzymam kciuki, a wygranej gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia ! Szczęśliwego rozwiązania Ewelinko ! czekam z niecierpliwością na dobrą wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za zabawę:) A za Was trzymam kciuki i życzę szczęśliwego i szybkiego rozwiązania:) Będzie dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję:) Dziękuję za zabawę i trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ho! Ależ mi się udało! Dziękuję bardzo, bardzo. Zaraz dopełnię formalności. Ale może lepiej Ty się tu wysyłkami, przesyłkami nie zajmuj tylko dbaj o siebie i swoją młodzież! Trzymam mocno bardzo kciuki. Wszystko na pewno będzie dobrze, a kciuki trzymam za Twoją cierpliwość:-) Trzymaj/trzymajcie się dzielnie:-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Edytki, to niesamowite, euforyczne, że tak swoją niesamowitą osobowością przyciąga nagrody ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Edyty - prezent wspaniały !!!
    Tobie życzę dużo sił, cierpliwości i poprawy nastroju. Chociaż chyba aż tak źle nie jest, skoro zajmujesz się jeszcze Candy :):) zamiast odpoczywać.
    Maluszkowi dobrze, to się nie wyrywa na ten obcy dla niego świat.
    Powodzenia; szczęśliwego rozwiązania.
    Myślę o Was i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Edycie i pozdrowienia przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla zwyciężczyni a Tobie życzę wszystkiego dobrego żeby wszystko poszło szybko, sprawnie i szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to trzymaj się cieplutko i szybkiego rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę. Trzymam kciuki za ciebie i córeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj...coś nie ma Ewelinki ...myślę o Tobie i mam nadzieję ,że szczęśliwa teraz na słodką buzię już patrzysz .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)