środa, 3 lipca 2013

romantyczna szkatułka Zuzi

 Wiecie co męczę się już strasznie, bo od 1,5 tygodnia postęp porodu stoi w miejscu... jeszcze w zeszły poniedziałek tak się cieszyłam, że jest postęp i szybciej urodzę, a teraz nic... czekam i czekam i nic...Wiem, że mała ma jeszcze czas-bo do 8 lipca ale mogłaby już się wykluć...(właśnie zdałam sobie sprawę, że podałam złą datę zakończenia Candy więc wydłużam ją  o 2 dni do 8 lipca).

W ślad za serwetnikiem w romantycznym wydaniu powstała szkatułka dla Zuzi w podobnym stylu. Obie rzeczy powstały jakiś czas temu, bo teraz to naprawdę nie mam siły nic robić. 
Spać mi się tylko cały czas chce...

Tak na dobrą sprawę nie mogłam zdecydować się jakie zrobić wykończenia ale po konsultacji z mamą Zuzi została wersja z napisem na serduszku.

 A to druga wersja bez napisu.
 
 Dobra już kończę to marudzenie:) Oczy mi się kleją  i nie przeszkadza mi wcale, że jest dopiero 15.00, a spałam w nocy ze 13 godzin dzisiaj...:) Dobranoc wszystkim:)
Strasznie się cieszę, że ze mną jesteście:)

11 komentarzy:

  1. Skrzyneczka jest urocza i przepiękny mam motyw różany:) Pozdrawiam::)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelinko...trzymaj się na tej ostatniej prostej ! Wena Cie nie opuszcza widzę więc córcia się artystka urodzi:) Dobrej nocy !

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh jaka piękna! taka romantyczna i ta koronka:) cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzyneczka jest śliczna:) bardzo śliczna:)
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna szkatuła, jestem wielką fanką Twoich pudełeczek!

    PS. Śpij Kochana, śpij! Co prawda na zapas się nie wyśpisz, ale korzystaj, ile wlezie ;) Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna szkatułka,dawno nie widziałam czegoś tak dziewczęcego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pełna uroku i wdzieku. Bardzo ładny róż ci wyszedł :) Bardzo mi się podoba. Trzymaj się, a ja trzymam kciuki za szczesliwe rozwiązanie. pozdrawiam, eda

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo wdzięczna praca i do tego ten aniołeczek

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)