sobota, 6 lipca 2013

prezent ślubny dla kuzyna

Dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa i że jesteście ze mną- jest to dla mnie ważne zwłaszcza teraz kiedy mała nie bardzo chce wyjść na świat z mojego brzucha... Co prawda ma jeszcze 2 dni do terminu ale ja coraz bardziej się denerwuję, bo brzuch coraz większy... i mała rośnie... i będzie trudniej urodzić...
Jedyną rzeczą na plus z tego wszystkiego jest dla mnie to, że mogę jeść kilogramami truskawki i czereśnie:) Inaczej nie da się tego nazwać niż obżarstwo, bo codziennie idzie 0,5 kg jednego i drugiego:) Zdaję sobie sprawę, że jak mała się wykluje to już nie będzie tak słodko i będzie trzeba ograniczyć ilość owoców przy karmieniu piersią więc na razie korzystam:)

Dzisiaj chcę Wam pokazać skrzyneczkę, którą zrobiłam już miesiąc temu na ślub kuzyna. Nie mogłam jej wcześniej pokazać aby Młoda Para nie zobaczyła:) Niestety nie mogę uczestniczyć w tym ważnym dla nich dniu, bo ślub i wesele odbywa się prawie 150 km ode mnie, a ja muszę być "w pogotowiu" w razie jakby wody odeszły... więc skrzyneczka z pamiątką pojechała do nich z moją siostrą.
Jeszcze raz życzę Wam Julito i Marcinie wszystkiego najlepszego na Waszej nowej drodze:) Kochajcie się baaaaaardzo:)

ściskam Was:)

17 komentarzy:

  1. Piękna romantyczna skrzyneczka:) Trzymam za Was kciuki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, uwielbiam takie klimaty:) Życzę szybkiego rozwiązania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te Twoje skrzyneczki,lubie je oglądać,
    Życzę szybkiego rozwiązania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam Twoje skrzyneczki!
    A ten motyw, który jest na tej ja też niedawno wykorzystałam, choć już nie pamiętam dokładnie do czego ;-) Zdaje się, ze to były kolczyki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewelinko oby czas i termin Ci sprzyjał...ja chodziłam 13 dni po terminie myślałam ,ze pęknę :) Skrzyneczka w moim guście zrobiłam w zeszłym roku podobną ...ulubiony motyw na ślub i wręcz idealny bardzo romantyczne !
    Trzymaj się !!!!! Niech wody odejdą i moc będzie z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzyneczka bardzo ładna. U mnie wilczy apetyt pojawiał się 2-3 dni przed porodami, więc może Twoje "obżarstwo" też oznacza, ze Mała już blisko. Życzę powodzenia i wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna skrzyneczka :)
    delikatna

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wszystkiego dobrego dla Was i oby poród był szybki i przyjemny :)
    Skrzyneczka piękna, bardzo lubię te serwetki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy wyniki candy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest bardzo ładnie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne pudełko:) uwielbiam ten motyw jak i inne tego typu serwetki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne to pudełko:) Podziwiam też pozostałe prace:) Szybkiego rozwiązania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny prezent ślubny.Motyw i koronki świetnie pasują.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęśliwego rozwiązania, choć może już trzymasz córeczkę w ramionach !!!
    Prezent śliczny.
    Pozdrawiam słonecznie .

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezent bardzo trafiony, dziękujemy;*. Fantastyczny wręcz, będzie pasował do naszego mieszkanka:). A Maleńka niech się już pojawia, czekamy:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)