sobota, 22 czerwca 2013

wystawa prac Hand made by efffka :)

Kilka tygodni temu zostałam zaproszona na Festyn Rodzinny, na którym miałam wystawić swoje prace. W niedziele, kiedy odbywała się impreza czułam się jeszcze całkiem nieźle więc zdecydowałam się pojechać.

Dzisiaj jest już trochę gorzej...i jeśli już muszę chodzić to chodzę tempem żółwia, bo dzidzucha tak mnie uciska ) Ale co tam... nie ma co narzekać-dobrze, że w ogóle mogę się poruszać:)
 
Tak wyglądała moja wystawa razem ze mną:)

I kilka zbliżeń na małe maskotki, które ostatnio szyłam. Chyba najbardziej dzieciom przypadły do gustu kotki-zwłaszcza dziewczynkom:)
 


 A to miał być tildowy trzmiel ale wyszedł tak jakby teletubiś.....

Tydzień wcześniej natomiast miałam jeszcze siły wystawić swoje prace z okazji Dni Żuław i tak o to stoisko sobie to wyglądało:
Bardzo dziękuję organizatorom za zaproszenie:)

15 komentarzy:

  1. Ewelinko,jak Ty ślicznie wyglądasz.Tylko proszę oszczędzaj się już!!!Bo to ostatnie dni.A prace Twoje to bajka!!!Jestem Twoją wielką fanką!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję kochana:) Oszczędzam się- naprawdę:) To była tylko wystawa większość rzeczy robiłam wcześniej.

      Usuń
  2. I stoiska i Ty wyglądacie pięknie. Teraz to już chyba potrzeba tylko odpoczynku, czego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dni Zuław ??? ja mieszkam na Zuławach :) czyzby jesteśmy sąsiadkami ???? mieszkam w okolicach Stegny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy sąsiadkami:D Jestem z NDG. Może też byłaś na Dniach Żuław?

      Usuń
  4. ps wyglądasz pieknie, ale proszę jak poprzedniczki ZWOLNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne prace a dla ciebie gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, sama takiego kotka chyba sprobuje uszyc:) dziekuje za inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowności wystawiłaś :) Fajnie wyglądasz :) Jeszcze chwila i będziesz cieszyć się maleństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz :) koty w paseczki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne stoiska oraz prace :)
    Powodzonka z brzuszkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądam Twojego bloga i oglądam i nie mogę się nadziwić jakie to wszystko co robisz jest piękne! Mam nadzieję, ze uda mi się wygrać candy, bo po prostu zakochałam się w Twoich skrzyneczkach :) a i szyjątka są cudowne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)