wtorek, 25 czerwca 2013

pudełka na biurko i na "potrzebne rzeczy":)

Dzisiaj kolejna odsłona tego co znajdowało się na mojej wystawie. Pudełeczka na biurko na długopisy i karteczki oraz pojemniki na wszystkie "potrzebne rzeczy" w domu. U mnie w mieszkaniu znajdują zastosowanie prawie w każdym pomieszczeniu:)  W korytarzu okazują się być niezbędne w trzymaniu  kluczy, listów i wszystkiego co kładzie się na szafce kiedy wchodzimy do domu- wcześniej zawsze panował tam nieład. Na szafce nocnej chociażby na tabletki, ładowarki do telefonu, gumki do włosów i inne niezbędne rzeczy:) I tak w każdym miejscu znajdzie się coś do schowania:)

Tak wygląda zestaw w odcieniach różu i szarości u mnie w korytarzu:
(niestety kiepskie światło więc i zdjęcie również... )

Zrobiłam też biały zestaw z aniołkami...




...szary komplecik...




 ...oraz w odcieniach bardziej brązowych... chyba kiedyś już podobny pokazywałam...

... a tu  w odcieniach brązowo-szarych.
 

9 komentarzy:

  1. Fantastyczne pudełeczka. Mi ciągle takich brakuje i może wreszcie teraz jak pojadę na urlop do Polski to takie sobie upoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Uwielbiam aniołki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne! pięknie łączysz te kolory:) a te u ciebie w domku najpiękniejsze!:) i śliczny masz korytarz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. te z aniołkami są CUDNE !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne pudełka i na pewno przydatne bardzo


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są naprawdę piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wybielone - metoda nie ma znaczenia. I do tego szabloniki, bardzo to ładnie ze soba spójnie gra :) pozdrawiam cieplo, eda

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ spokojne i przytulne Twoje pudełka. Takie na serwetki, uzbierane wstążki i sznurki od prezentów, a może na kartki z wakacji od przyjaciół... Na wszystkie bardzo potrzebne różne różności:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)