środa, 12 czerwca 2013

Candy

Robię porządki i wyrzucam co się da aby w tej naszej malutkiej kawalerce znaleźć trochę wolnego miejsca na rzeczy nowego członka rodziny, który dołączy do nas niebawem. Postanowiłam też zrobić porządki w serwetkach do zdobienia-mam ich cały karton-chyba lekka przesada:) Postanowiłam więc podzielić się nimi właśnie z Wami:) Przygotowałam zestaw ok 50 serwetek z różnymi wzorami-od romantycznych, przez dziecięce do świątecznych:) Myślę, że każdy znajdzie w tym zestawie coś dla siebie i pięknie będzie mógł ozdobić nimi swoje prace:)

 Zatem ogłaszam Candy

Zasady ogólnie znane:
1) zostawić komentarz pod tym postem (osoby nieposiadające bloga proszę o zostawienie adresu e-mail w komentarzu)
2) umieścić na pasku bocznym swojego bloga  podlinkowany baner do candy  (zdjęcie z napisem Candy w efffkowepasje.blogspot.com)
 (osoby nieposiadające bloga mogą udostępnić zdjęcie wraz z informacją na facebooku lub innym portalu społecznościowym)
3) będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz do listy obserwujących mojego bloga jeżeli jeszcze na niej nie jesteś:)
Zabawa trwa do do 8 lipca 2013r. -dlaczego taki termin? Wtedy właśnie ma przyjść na świat moja córcia więc po tym wielkim wydarzeniu wylosuję zwycięzcę.

Zapraszam do zabawy :)



48 komentarzy:

  1. ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam banerek jest i obserwuję już dawno

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mieszkam na małej kawalerce, której mam już serdecznie dosyć :) Salon, sypialnia i pokój dziecka w jednym, kuchnia z pracownią w jednym - za ciasno :( Już nie mam gdzie rzeczy chować... ale na Twoje serwetki miejsce się znajdzie i bardzo chętnie je przygarnę :)) Lecę wkleić banerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ja ja !!!Ja chcę!!!!Bardzo,bardzo bo przecież całą jesień i zimę będę się uczyć!!!A co do porządków to uważaj,nie myj okien i podłóg:))Niewolno!!!Bo nie możesz się nadwyrężać.Znam co najmniej trzy dziewczyny,które w tym czasie wzięły się za porządki i nie skończyły:)))Znalazły sie na porodówce:)Trzymaj się cieplutko i uważaj na siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, za okna się nie biorę ale podłogę chciałam zmyć...:) Wezmę jednak Twoje słowa do serca i trochę się opanuję:D

      Usuń
  4. Ooo, widzę że takich jeszcze nie mam, więc staję grzecznie w kolejce .
    Wszystkiego dobrego. Trzymaj-cie się;)
    Pozdrawiam Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością sie zapiszę na candy,u mnie nigdy za wiele serwetek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też niedawno powiększyłam rodzinkę. Gratuluje i staje w ogonku

    OdpowiedzUsuń
  7. Staję w kolejce :)
    gatki-szmatki.blogspot.com
    t.awanturnica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tymi terminami różnie bywa:)Synuś po 14 dniach dopiero zdecydował się nas powitać:)a do kolejki się dopisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po takie urokliwe cukierasy tez sie, ustawię. Chetnie bym je zgarnęła :) Tymczasem idę pobuszowac po Twoim blogu :) Zapraszam do siebie i pozdrawiam, eda www.dodeco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle dobra przygotowałaś które by mi się przydało do mojego dekupażu na tkaninie. Zapisuję się .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączam do grona obserwujących i zapisuje się na Candy:)
    Zapraszam też do siebie:)
    Ja zaczynam z decupage:)
    Pozdrawiam
    Kinia KI http://dekupagekinii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że wezmę udział w takiej milej zabawie :)
    obserwuję jako My preciousssss
    baner umieszczony na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę dużo pociechy z córki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się z przyjemnością w kolejce:) Życzę też szybkiego i szczęśliwego rozwiązania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to ja spróbuję szczęścia. Często tu do Ciebie zaglądam poprzez blog mojej koleżanki i podziwiam Twoje prace. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako nałogowa maniaczka zdobywania nowych wzorów serwetek zapisuję się z wielką chęcią. Mam nadzieję, że szczęście mi dopisze. Poczekamy zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serwetki by mi sie przydały zaczynam zabawę z decu

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  19. O ale ładne,i nie mam takowych.Ustawiam sie w kolejce.Przytulnie tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, jak ja bym chciała wygrac te serwetki, jak ja bym chciała... Wylosuj mnie :-) Serdecznie pozdrawiam i dołączam do obserwatorów - CreaDiva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać że u mnie mamusiowo-córeczkowe rozdanie, zapraszam :-)

      Usuń
  21. Przyłączam się do zabawy. Ja dopiero zaczynam przygodę z decu i chętnie powiększę swoje zapasy serwetek. Pozdrawiam i życzę lekkiego rozwiązania. Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością i ja dołączę do Twojej zabawy:) Serweteczki zbieram, ponieważ uwielbiam prace decoupage i ostatnio też właśnie ta technika wciągnęła mnie na całego:) Trzymam kciuki za Ciebie i za córcię:) Pozdrawiam gorąco i zapraszam również do mojej zabawy, która trwa aż do 25.07.:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja zapisuję się w kolejce po candy! Serwetki są prześliczne i na pewno wykorzystałabym je w swoich pracach. Zapraszam serdecznie do mnie. zapracowanyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie śliczne serwetki i ja się ustawię w kolejce. A co maleństwa to czekaj spokojnie na rozwiązanie, a posprzątać tatuś może i się za bardzo nie przemęczy bo metraż mały :) nitkapanipee.blogspot.com pozdrawiam , Edyta

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja chcę i ja chcę :) Zapisuje się z ogromną chęcią. A Tobie życzę zdrówka dla Ciebie i Twojego maleństwa. Ciekawe czy urodzi się "punktualnie"? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. oj , gratulacje dla przyszłej mamy , pewnie że z chęcią staję w kolejce po serwetunie , teraz to możesz mieć już problem z czasem na blogowanie - wiem coś o małym dziecku....

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością ustawię się w kolejce. Również z przyjemnością obserwuję blog bo zamierzam wpadać częściej:) gratuluję córci w drodze:)to już niedługo, wspaniała wiadomość. Banerek umieściłam na blogu: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przede wszystkim gratulacje i bardzo chętnie będę z Tobą świętować ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ale extra serwetki, przydałyby mi się ;) banerek na blogu
    http://poleskieinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. serwetek nigdy za wiele :) Z wielka przyjemnością dołączę do kolejki. A Tobie życzę dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie przyłączę się do zabawy. www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com
    Od razu gratuluję przyszłej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne serwetki więc nie można przejść obojętnie :) z przyjemnością ustawiam się w kolejce ;)
    trzymam kciuki i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja w ogonku, info: lawendowy-kacik.blogspot.com
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie przygarnę te serweteczki :)
    Gratulacje dla przyszłej mamy!!!
    Pozdrawiam
    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. sama nie wiem jak to się stało, że mnie tu nie ma:) ale już nadrabiam i się zapisuję:) wzory przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja z miłą chę cią zapisuję się na Twoje Candy :)
    Serwetek nigdy dość...
    Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnego oczekiwania na córeczkę :D
    Banerek tutaj: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje dla przyszłych rodziców. Ustawiam się grzecznie w kolejce po atrakcyjne nagrody :) Pozdrawiam http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapisuję się:)
    i trzymam kciuki aby wszystko było w porządku:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Umoszczę się w tej pięknej kolejce po przyjemny zestaw słodkości.
    Trzymam kciuki by było wszystko dobrze i poszło gładko, że jej! A może, gdy to piszę, Twoja Dziewczynka jest już z Wami:-)
    Pozdrawiam bardzo bardzo bardzo ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham serwetki :) Ustawiam się w kolejce, liczę, że już jesteście Razem :). Bloga dodaję do Bloglovin, bo napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  42. Szczęścia z córeczką w ramionach Ci życzę. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  43. Trafiłam przed przypadek ale rozgoszczę się tutaj na dłużej po obejrzeniu prac:) Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy:)pozdrawiam serdecznie http://mojswiatrekodziela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję dla przyszłej mamusi :)ustawiam się po te serweteczki:)serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przed chwilą znalazłam Twój blog i od razu trafiłam na wspaniały prezent. Wczoraj po raz pierwszy próbowałam decoupage'u, w dodatku na tkaninach i stwierdziłam, że nie mam serwetek z odpowiednimi motywami :)
    Gratulacje najserdeczniejsze dla przyszłych rodziców !!!

    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ustawiam się w kolejce i życzę szczęśliwego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)