piątek, 24 maja 2013

wystawa moich prac

Witajcie:)
zniknęłam znowu na parę chwil ale to dlatego, że przygotowuję sie do Europejskiej Nocy Muzeów organizowanej przez Żuławski Park Historyczny w Nowym Dworze Gdańskim. Bardzo się cieszę, że mogę wystawić swoje prace i staram się przygotować jak najwięcej różności. Nie wiem co bym zrobiła bez mojej kochanej teściowej, która cały czas mi w tym pomaga. 
Jeżeli ktoś z Was miałby ochotę wziąć udział w tym wydarzeniu i przy okazji zobaczyć moje stoisko z rękodziełem to zapraszam serdecznie:) 
Program można zobaczyć tutaj

Aby uchylić rąbka tego co przygotowuję pokażę Wam lalkę w stroju menonnickim, którą uszyłam. Miała być podobna do tego manekina, który stoi w Muzeum:


Suknia i rękawy są brązowe, czego nie widać na zdjęciu. Jak będzie lepsze światło to poprawię zdjęcie i zamieszczę jeszcze raz.

jest chociaż trochę podobna?:) Chyba ciutke...:)

2 komentarze:

  1. Wiedziałam,że lalka będzie boska!!!Super wygląda,a w związku z tym,że bardzo mnie rozpieściłaś,teraz poproszę o lalkę w stroju kaszubskim:)))Ja pamietam o Tobie ale wiesz co u mnie się dzieje i nawet skrobnąć email nie mogę a mam parę spraw w tym wielka prosbe o woreczki na zioła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać widać :) Bardzo ładna lala :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)