czwartek, 9 maja 2013

wiszące girlandy z ptakami

W końcu komputer przyszedł z naprawy i mogę powstawiać zdjęcia na bloga. A narobiłam ich ostatnio duuuużo. Tak ociągali się w serwisie, że już zaczęłam się denerwować, że nic nowego nie mogę Wam pokazać.
 Na początek nowe girlandy z ptakami. Część z nich już widzieliście ale zamieszczę je też tutaj aby były wszystkie razem.
Ostatnio zrobiłam duże zamówienie na drewniane pudełeczka, 













 a tu niestety jeszcze gorsze zdjęcia ale dobrze, że chociaż takie zrobione w kilka sekund aby uwiecznić ptasiory :)



a to jedyna girlanda, którą można powiesić w pionie i w poziomie

Bardzo się cieszę, że cały czas jesteście ze mną:) 

7 komentarzy:

  1. Nie no ! Nawet stado szpaków co do mnie na łąkę ...mnie tak nie powaliło ! Cudownie gromada bardzo optymistyczna ! Pozdrawiam cię ćwierkająco !

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieskie w paski są śliczne. Chyba też za maszynę muszę złapać. Pozdrowienia gorące

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze te ptaszęta, czerwone i niebieskie to moje faworyty:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są te girlandy :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wysyp ptaszków!!!I wszystkie cudne,czerwone skradły mi serce,choć te które zrobiłaś dla mnie pastelowe są równie piękne!!!Mam nadzieję,że teraz trochę odpoczniesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo podobają mi się takie ptaszki! Tylko pewnie miałabym kłopot z decyzją co do kolorów ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)