sobota, 18 maja 2013

królice tilda-niebieska i czerwona

Czuje się już lepiej wiec niedługo pewnie zacznę coś nowego tworzyć. Dzisiaj dwa króliczki, które powstały w kwietniu ale nie chciałam Was już nimi zamęczać w tamtym Wielkanocnym czasie...:) Powstało  ich wtedy całkiem sporo więc żeby nie tak wszystkie od razu to będę pokazywała co jakiś czas- kilka:) 
Uszyłam wtedy kobitkę w sukience do niebieskiego króliczka- o tego:)
oraz czerwoną królicę

 ałaaaa ale mała się rozpycha... mam wrażenie jakby brzuch zaraz miał mi pęknąć...:)

10 komentarzy:

  1. Piękne króliczki:)Dobrze pamiętam mojego wierciocha...z kopaniem mu do tej pory zostało,bo nóżka non stop chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :-) Mała wiercipiętka, ale fajnie że tak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne :) Oba śliczne i kropka :)
    Fajnie, że córunia o sobie przypomina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliczki wróciły ! W pięknym wydaniu i ślicznych ubrankach .Nacieszyłam oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliczki smakowite:) Szczególne ten turkusowy na wiosne jak znalazł:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne królisie ;) Wystrojone w piękne sukienki ;) zapraszam w odwiedzinki na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)