piątek, 19 kwietnia 2013

prezent na chrzest

W ślad za skrzynką komunijną powstała od razu jeszcze jedna skrzyneczka. Ta bardziej pasuję mi na chrzciny, jednak może być również prezentem na komunię lub urodzinki:) 
Jest takich samych wymiarów 30x20x14cm. 
Bardzo spodobało mi się zdobienie skrzyneczek właśnie w takim delikatnym stylu i w takich kolorkach.

Ależ słoneczko pięknie świeci za oknem:) u Was również? 


Tak sobie pomyślałam, że mogłabym z tyłu takiego serduszka nanieść napis, np.: Skarby Julki,  Pamiątki Klaudii lub jakąkolwiek inną dedykację.







6 komentarzy:

  1. Cuuuudna skrzyneczka!!!
    bardzo mi się podoba:)
    u mnie dziś szaro, buro i ponuro...mam nadzieję, że może chociaż po południu słoneczko zaświeci:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała! Znów perfekcyjnie wykonany projekt spod Twoich zdolnych rączek! Nieustannie podziwiam :)

    PS. U mnie dziś deszcz od rana :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna skrzyneczka i wdzięczny motyw - ja ostatnio zrobiłam z nim kolczyki :-)
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/04/retro.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam:
    http://www.co-dla-dziecka.pl/upominek-na-chrzest-dziecka/
    Dużo pomysłów na prezenty na chrzest dziecka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzyneczka śliczna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna skrzyneczka, świetnie wykonana. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)