środa, 17 kwietnia 2013

prezent na komunię

Niedługo zaczyna się okres komunijny dlatego postanowiłam zrobić skrzyneczkę, która mogłaby być prezentem dla małej dziewczynki z tej okazji. 
Pomyślałam sobie, że byłaby ładnym, delikatnym "opakowaniem" koperty z zawartością gotówkową :) lub pudełkiem na pamiątki komunijne.
 Albo po prostu skrzyneczką na skarby obdarowanej dziewczynki. 
Jest dosyć sporych rozmiarów: 30x20x14 cm.






 Dziękuję za miłe słowa pod poprzednimi postami:)

I widzicie, że tak jak obiecałam  aby Was nie zanudzać królikami-post jest zupełnie o czym innym:) Ale króliki i tak powrócą:)

9 komentarzy:

  1. Wow...jest CUUUUUUUDNAA!!!!!
    napatrzeć się nie mogę!!! pięknie ją pomaowałaś i ozdobiłaś...no po prostu skradła moje serduszko:)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna! na pewno bedzie super prezentem dla dziewczynki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna i taka dziewczeca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna. Bardzo lubię ten motyw dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta skrzyneczka! Uwielbiam takie projekty, więc podziwiam bardzo!!! detale są cudne i takie precyzyjne! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem tych skrzyneczek. Na pewno sama to zrobiłaś:)? Czy jakieś anioły sterowały Twoimi rączkami:) PIĘKNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Myślę, że jakieś anioły rzeczywście trochę nade mną czuwają:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)