sobota, 13 kwietnia 2013

Oliwia-króliczka

Dzisiaj znowu tak na szybciutko:)
Chcę Wam pokazać ostatnią króliczkę, która powstała przed świętami. Jest to Oliwia dla małej damy Oliwii. 

Obiecuję, że kolejny post nie będzie już o króliczkach:) Dam Wam trochę od nich odpocząć:) 
Ale nie na długo  ponieważ powstają nowe:)


i jeszcze pamiątkowe zdjęcie rodzinne:)

Niedawno otrzymałam jeszcze jedno wyróżnienie od Kasi z Ręko-czyny Kasiulki
Bardzo Ci dziękuję Kasiu:) Jest mi strasznie miło.
Pozwól, że odpowiem tylko na Twoje pytania-kilka dni temu nominowałam już 11 osób.
Lato czy zima? Lato
Rano czy wieczór? Rano
Książka czy film? Książka
Las czy łąka? Las
Ulubiony kolor? nie mam-wszystkie pastelowe:)
Ulubiony film? nie potrafię wybrać jednego
Ulubiona kawa? Nie pijam
Zielona herbata czy z cytrynką? Zielona
Rower czy auto? Rower
Na wakacje jadę do? Gdzie mnie nogi poniosą:)
Pragnę aby....? Moje dziecię było już z nami-zdrowe jak ryba:)

5 komentarzy:

  1. Ale jesteś pracowita!!! A króliczki spod Twoich rąk są tak urokliwe, że się nigdy nie znudzą!
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczki śliczne jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za wyróznienie i przepraszam,że je przeoczyłam.

    Króliczki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana króliczki piękne i w ulubionym kolorze mojej córki róż i fiolet, słodziaki. Ściskam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliczki wymiatają :) Ale są fajniutkie!!! Bardzo mnie się podobają, to jest świetny pomysł dla tych malych i tych duzich też :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)