wtorek, 30 kwietnia 2013

lawendowe skrzyneczki

Dosyć długo nic nie pisałam- przepraszam Was ale duuużo się działo w tym czasie. Musiałam m.in. odwiedzić kilku lekarzy i miałam wiele innych spraw na głowie takich związanych już z przyjściem dzidzi na świat. Zaczęłam poszukiwania używanego wózka... oj łatwo nie jest.. a może któraś z Was m coś na zbyciu? Bo ja na razie mam  kilka ciuszków i nic więcej, a jeszcze tylko 2 miesiące i córcia będzie razem z nami:) Trochę z samopoczuciem było gorzej-dzidzia mocno dokazuje w brzuchu i nie daje mi spać. Dzisiaj miałam pierwszą w miarę przespaną noc od 2 tygodni więc jestem szczęśliwa :) Nie myślcie jednak, że leniuchowałam w tym czasie, bo powstało wiele nowych rzeczy, które będę sukcesywnie pokazywała:)

W tym czasie  poznałam również niesamowitą osobę:) Pamiętacie Beatę ze smakżycia1, która poprosiła mnie o fioletową panią królikową i ptaszki-klik? Okazało się, że mieszka ok. 90 km ode mnie i udało nam się spotkać:) Umówiłyśmy się na kawę, a spędziłyśmy kilka ładnych godzin razem:) Beata jest niesamowitą osobą, bardzo ciepłą i otwartą. Umówiłyśmy się w jej sklepie, który mnie oczarował- wszystko w nim jest tekie piękne- z resztą zobaczcie sami smakzycia1. Jestem przekonana, że Wam się spodoba:) Zawiozłam Beacie kilka swoich szyjątek i skrzyneczek- bałam się jej opinii ale chyba niepotrzebnie, bo chyba jej się spodobały:)  Bardzo dziękuję Ci za spotkanie Beatko:)

Na początku pokażę Wam  nowe lawendowe skrzyneczki na drobiazgi.
mniejsza z 4 przegrodami





i większa z 6 przegródkami






Jest mi bardzo miło powitać nowe osoby, które dołączyły do grona obserwujących mojego bloga:)  
A dotychczasowych zaglądających serdecznie pozdrawiam:)

19 komentarzy:

  1. Przepiękne te lawendowe skrzyneczki a te dwie poprzednie cudne takie delikatne i subtelne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna skrzyneczka :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ;)
    Wdzięczne i delikatne, cudowne.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne skrzyneczki!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne skrzyneczki:) takie delikatne i subtelne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewelina bardzo Ci dziękuję za ciepłe słowa.Dla mnie nasze spotkanie było wyjątkowe i mam nadzieję,że jeszcze je powtórzymy,ponieważ jesteś bardzo kreatywną i pomysłową osobą.A do tego niezmiernie sympatyczną,ja nawet nie wiem kiedy upłynęło nam tyle godzin,najgorsze,że ani kawy ani herbatki ani wody ani nawet sucharka nie dostałaś od nas.Wstyd mi jest straszliwie:)A wszystko co dla mnie zrobiłaś jest takie jak Ty:piękne i wyjątkowe!Jeszcze raz dziękuję Ci za wszystko!!!Odezwę się na email ale na razie codziennie padam ze zmęczenia i w domu już mi się nic nie chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam nadzieję, że nasze spotkanie powtórzymy:) a herbatką nie przejmuj się-nawet nie wpadłam na to, że może chcieć mi się pić byłam tak zaangażowana rozmową:)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastic post however I was wanting to know if you could write a litte more on this subject?
    I'd be very grateful if you could elaborate a little bit further. Many thanks!

    Also visit my web blog :: pozycjonowanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post. I was checking constantly this
    blog and I'm impressed! Extremely useful info specifically the final section :) I deal with such info much. I used to be seeking this certain info for a long time. Thanks and good luck.

    My site :: gsa search engine ranker

    OdpowiedzUsuń
  10. Online lenders do not have any application fee when compared to
    regular lending companies.

    My weblog - szamba

    OdpowiedzUsuń
  11. Get input, then make the goal simple nonetheless specific.
    These individuals are the terrific complement to weddings, birthdays, anniversaries,
    baby showers, etc.

    Take a look at my homepage :: organizacja imprez firmowych

    OdpowiedzUsuń
  12. Exercises like all are commonly used for strengthening abs, shoulders, and your butt.
    Leerburg has a example of his class to be with a new vid.


    My webpage agencja detektywistyczna warszawa

    OdpowiedzUsuń
  13. The aleo quests have been attached with the roof belonging to the company building.


    Review my weblog - tłumaczenia włoski Katowice

    OdpowiedzUsuń
  14. Plastic trees remain filled in extracts for one long duration along with twenty years.
    So, at first select the location, where you prefer to stay.


    Here is my website: agencja detektywistyczna warszawa

    OdpowiedzUsuń
  15. It is best to reach it yourself, ever since it can turn into
    done when ever possible you need it all.
    On the inside fact this is really a really wrong view.


    my blog post ... biuro detektywistyczne warszawa

    OdpowiedzUsuń
  16. Exercises like the best are commonly needed for
    strengthening abs, shoulders, and legs. Your the pros may need cord less mouse with various
    types of equipment for the do the job.

    Feel free to visit my web-site: candida

    OdpowiedzUsuń
  17. A referendum to help halt that coding passed by a huge handful of votes.
    In fact, Hat City now is bound to have more office area than cities so as Denver as well as Providence.


    My webpage ... borelioza

    OdpowiedzUsuń
  18. Learn more in regard to online purchases and as a result group/syndicate strategies.



    Review my blog post - http://szalona-organizacja-podróży.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)