czwartek, 4 kwietnia 2013

Pani króliczkowa Beatka

Jeszcze przed świętami Beata z smakzycia1 napisała do mnie, że chciałaby fioletową girlandę z ptaszkami oraz króliczka. Nie zdążyłyśmy ustalić szczegółów jak ma wyglądać królica-tyle tylko, że ma być dziewczynką. Było to dla mnie trudne zadanie-gdyż do dyspozycji miałam tylko zdjęcia ozdób świątecznych domu na Basi blogu-i w tym stylu miał być uszyty króliczek.
Basiu, bardzo się cieszę, że mimo iż króliczkę uszyłam bez konsultacji z Tobą pasuje on do Twojego wystroju i co najważniejsze, że Ci się podoba :) Jest mi niezmiernie miło :D
  


Niestety  króliczkowa Beatka zdążyła mieć zrobione tylko 2 fotki więc resztę zdjęć (wszystkie poniżej) zapożyczyłam z bloga Beaty smakzycia1 -gdzie maskotka siedzi już w swoim nowym domku :) 
 Zapraszam do odwiedzenia bloga Beaty :) Zobaczcie u niej jak ślicznie udekorowała stół świąteczny :)




5 komentarzy:

  1. Śliczności takie każdemu przypadłyby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliki rządzą :) W ładnych wiosennych kolorkach , miło popatrzeć...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)