czwartek, 11 kwietnia 2013

Damian-zielony królik

Chwilę mnie nie było ale to dlatego, że bardzo dużo ostatnio dzieje się u mnie. Chociażby to, że w końcu odważyłam się (po namowie kilku osób) założyć fanpage efffkowepasje na facebooku . Nie bardzo ogarniam tego facebooka ale mam nadzieję, że jakoś dam sobie radę:)
Jakby ktoś miał ochotę mnie tam odwiedzić to zapraszam na mój fanpage.

A tymczasem pokaże jeszcze zielonego królisia, którego już dawno u mnie nie ma. 
Trafił on na Wielkanoc do chłopca o imieniu Damian.

Bardzo Wam dziękuję za dotychczasowe komentarze :)

5 komentarzy:

  1. Damian wiosenny w ślicznym zielonym kubraczku ! Super , ten zestaw kolorystyczny bardzo mi się podoba...ja facebook również nie ogarniam...za dużo się tam dzieje...i pochłania mój czas...więc zaglądam raz w tygodniu ...ale kuknę i do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przystojny ten królik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczek Damianek jest uroczy, więc pewnie chłopczyk Damianek mega szczęśliwy, że takiego kicajca dostał :)
    PS. Powodzenia z ogarnianiem FB :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam po wyróżnienie do mnie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)