poniedziałek, 25 marca 2013

wyniki Candy


Na początku chcę bardzo podziękować za takie zainteresowanie moim Candy:) Chciałabym Was wszystkie  obdarować ale tak niestety się nie da. Starałam się zajrzeć do wszystkich osób, które zostawiły ślad na moim blogu. Do tych, do których jeszcze nie zdążyłam na pewno zajrzę.
Bardzo miło odwiedza mi się Wasze blogi. Jesteście niesamowite i tworzycie piękne rzeczy.
Ogromnie dziękuje, że tak wiele z Was dołączyło do osób obserwujących mojego bloga, a także za wszystkie komentarze, które zostawiacie:) Jest mi bardzo miło, że moje prace podobają się tak wielu osobom:)

Dziękuję za to, że jesteście ze mną:)

A teraz aby nie przedłużać... zwycięzcą mojego candy została Kasia z http://madekasiulka.blogspot.com/. Kasiu proszę na maila o dane do wysyłki :)

Przepraszam, że nie zamieszczam dokumentacji z losowania ale doba jest dla mnie za krótka teraz przed świętami. I tak cud, że znalazłam czas na napisanie posta z wynikiem candy-przepraszam jednak, że tak późno.

Pozdrawiam cieplutko i wracam do Waszych zamówień.


11 komentarzy:

  1. Wow,Ewelinko czy to na prawdę ja???
    Nawet nie potrafię opisać jak sie cieszę,dziękuje bardzo za miłą zabawę i króliczka.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Dzięki za zabawę i gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Kasi...ech cudowności będzie mogła przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje wielkie i pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Ksi. Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)