poniedziałek, 4 marca 2013

wraz z królikami witam nowe osoby :)

Po pierwsze jest mi niezmiernie miło powitać nowych zaglądających, a dotychczasowych serdecznie pozdrawiam:)

To co wczoraj stało się z liczbą odsłon mojego bloga (po udostępnieniu linka do niego na facebooku) przechodzi ludzkie pojęcie-przynajmniej moje:) Jestem po prostu w szoku. Tylko w ciągu jednego dnia zajrzeliście do mnie prawie 400 razy i jak pokazują statystyki  liczba odsłon mojego bloga przekroczyła jednocześnie liczbę 1000 (a dokładnie 1200). Jednocześnie to oznacza (wg blogowych zasad), że chyba trzeba ogłosić zabawę Candy:) Niebawem przygotuję dla Was jakąś niespodziankę.

Bardzo Wam dziękuję za tak liczne odwiedziny:) Wszystkie komentarze oraz prywatne wiadomości sprawiły mi to ogromną radość. To bardzo budujące i dające nadzieję, że to co robię komuś się podoba. 
Aż chodzę cała w skowronkach:)

Dzisiaj pokażę Wam nowe króliczki, które uszyłam. 
Te są w naturalnych kolorach, które bardzo lubię, ale mam zamiar uszyć też takie bardziej kolorowe.






 

 A to moje pierwsze tulipany w domu-uwielbiam je. 
Coraz bardziej wiosennie za oknem więc kwiaty będą u mnie częstymi gośćmi :)
Pozdrawiam wszystkich wiosennie:) i uciekam z powrotem szyć:)

2 komentarze:

  1. Super króliki:)Jak wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie...wiosną powiało. Jak zwykle estetyczne i piękne !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)