piątek, 1 marca 2013

wiosenne kielichy


Witajcie :)
Przez chwile nic nie pisałam ale to dlatego, że większość tego czasu zajęła mi walka z maszyną do szycia. Dzisiaj nawet złamałam igłę w maszynie... Zbyt dużo pomysłów kłębiło się w mojej głowie. Za dużo rzeczy pozaczynałam i nie skończyłam... więc nie miałam nic gotowego co mogłabym Wam pokazać. Wszystko leżało sobie tak niedokończone i nie miałam weny co z tym zrobić.
 Powoli udaje mi się wykopać ze sterty materiałów i niedokończonych rzeczy więc sukcesywnie zacznę pokazywać co powstało :)

W międzyczasie musiałam też zrobić kilka kielichów, które robiłam już kiedyś i pokazywałam tutaj. Większa część z nich trafiła do Niemiec-pozdrawiam serdecznie ich nowe właścicielki. Oto potwierdzenie mojej pracy :)

A tak zostały zapakowane.

Poza tym zaopatrzyłam się w piękne wiosenne wstążki i dziecięce guziki (potrzebne m.in. do dziewczęcych torebek, które zaczęłam szyć i też czekają na skończenie). Strasznie podobają mi się te kolory. 

Pozdrawiam wszystkich wiosennie:)

5 komentarzy:

  1. piękne kielichy i ślicznie zapakowane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja to znam...zaczęte stosy...ale super ,ze się ujawniłaś długo Cie nie było. Za to powrót z wielkim efektem !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie tutaj u Ciebie, a te kielichy są po prostu boskie!! Dziekuje za udział w moim Candy i zycze powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Jestem pod wrażeniem...a zaczęło się tak niewinnie jak u mnie. A teraz proszę jaki dorobek. SUPER. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę,że mamy podobny gust.Ja również pokochałam te wiosenne wstążki a jeszcze zauważyłam,że kupiłyśmy w tym roku takie same świateczne świeczki:))JA też się nimi pochwaliłam na blogu:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)