czwartek, 14 marca 2013

Tildowy królik

Czy u Was słoneczko też przedziera się tak przez szyby okien? Bo u mnie tak-aż grzech nie wyjść mu na spotkanie i pospacerować trochę:)

A teraz najważniejsze-bardzo Wam dziękuję za takie zainteresowanie moją rozdawajką :) To, że wpisujecie się w kolejkę po moje Candy pod poprzednim postem oznacza, że królica chyba Wam się podoba-bardzo mnie to cieszy i podbudowuje:)

Nowe osoby, które do mnie zajrzały, prowadzą świetne blogi. Odwiedziłam wszystkich, którzy zostawili u mnie ślad w postaci komentarza:) Starym bywalcom również niczego nie brakuje- bardzo lubię zaglądać na Wasze blogi-  macie wspaniałe pomysły :)

Dzisiaj chcę Wam pokazać królika na wzór Tildy, którego uszyłam w zeszłym roku. Jest to mój pierwszy i na razie jedyny królik tego typu. Musicie wybaczyć, że taki niekształtny ale w tamtym czasie nie miałam pojęcia o tym, ze istnieją wykroje tych królików w internecie. ...więc wykrój narysowałam sama i wyszedł koślawy :)...


o pisankach, które widnieją na zdjęciu napiszę w kolejnych postach.


Niebawem powstanie całe stado królików, bo chyba zakochałam się w nich:) Oto dowód, że nie siedzę bezczynnie :) A tak swoją drogą-jaka to żmudna praca wypychanie tych małych łapek i uszek...ale dla efektu końcowego -warto:)
 Już niedługo przykicają nowe królisie)

9 komentarzy:

  1. Jaki tam koślawy!? jak dla mnie jest idealny!!!
    U mnie też słoneczko pięknie świecie ale jest ziiiimnooo i siedzę w domku popijając gorącą kawusię:-)))
    Pozdrawiam cieplutko i czekam z niecierpliwością na Twoje nowe króliki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny królik:D ja te króliki kocham juz od dawna :D:D

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że Twoje urocze króliki przykucają wraz z wiosenką,bo niestety u mnie znowu prószy śnieg za oknem,a miało być tak pięknie.Pozdrawiam i życzę coraz to ciekawszych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, króliczki faktycznie rozmnażają się w zawrotnym tempie :)
    A ten z zeszłego roku tez jest superowy :) Zrobiony z fajnego materiału i ma świetne rumieńce :) Ogólnie kształt tildy zawsze robi wrażenie :) Taki dostojny, a przy okazji uroczy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Królik super:) i do tego mnoży się w króliczym tempie:) szykuje się niezłe stadko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te nogi , łapki wystające z pojemnika....rewelacja . Normalnie się uśmiałam :)
    Wiesz te króliczki też mnie bardzo rozczulają...może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Królik jest super!
    Widzę, że produkcja masowa wręcz u Ciebie Czekam na kolejne króliczki:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka fajna skrzyneczka pełna króliczych porcji ;) , oj będzie się działo.

    OdpowiedzUsuń
  9. dokladnie najgorsze jest wypychanie, piekne dziela tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)