sobota, 23 marca 2013

królik ogrodnik

Tak jak pisałam rano, dzisiaj mam zwariowany dzień i dużo latania więc tylko tak na szybko wrzucam zdjęcia powstałych już rzeczy. Uczestniczyłam dzisiaj również w warsztatach wielkanocnych zorganizowanych przez Żuławski Ośrodek Kultury oraz Żuławski Park Historyczny-zdjęcia powstałych tam rzeczy zamieszczę trochę później. Pozdrawiam wszystkich, których tam spotkałam i poznałam :) Naprawdę bardzo miło spędziłam z Wami czas.

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa i uwagi, które od Was dostałam dzisiaj, wczoraj w pracy, w komentarzach i wiadomościach. Są one dla mnie bardzo ważne i budujące:) Bo to jest wspaniałe tworzyć dla osób, które to doceniają tak jak Wy:)

Tu jeszcze jeden królik-nazwany przez mojego męża ogrodnikiem i taka nazwa już dla niego została:)






4 komentarze:

  1. Niezły przystojniak z teog ogrodnika:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nam też było miło i przyjemnie :) ja to myślę, że powinniśmy się częściej spotykać :) a ten ogrodnik to mój faworyt ;) jest wyjątkowy :) Pozdrawiam serdecznie, Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super króliczek:)zresztą jak wszystkie Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)