środa, 6 marca 2013

serca z królikami

Wielkanoc coraz bliżej więc i ozdób świątecznych coraz więcej. Większość serduszek, które dzisiaj pokazuję pokicało już zdobić inne domki. Ale nie martwcie się, bo narodzi się ich więcej za jakiś czas. 

Nie bójcie się, że zapomniałam o obiecanej zabawie Candy- cały czas pracuję nad rzeczą, którą chcę Wam podarować. Maszyna pracuje cały czas na pełnych obrotach. Mam nadzieję, że do jutra skończę i ogłoszę moją cukierkową niespodziankę:)

A tymczasem serducha wielkanocne wg projektu wspaniałej kobiety jaką jest Tone Finnanger.


 



i sesja na świeżym powietrzu :)




4 komentarze:

  1. Wmurowało mnie ! Ewelina ! Przestań ! :)
    Nie, nie przestawaj inspirujesz ..takie delikatne , takie misterne brawo !

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie królisie, naprawdę gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takich serc jeszcze nie widziałam - BOMBA!!! króliki urocze :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze!!! I tak pięknie dobrane kolory!!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)