wtorek, 5 marca 2013

ptaszki niebieskie

Dzisiaj tak szybciutko chcę Wam pokazać niebieską serię ptaszków. Niestety zdjęcia są kiepskie, bo zrobione na szybko przed wybiegnięciem z domu. Nie mam możliwości poprawić ich gdyż wszystkie ptaszki już odleciały :) 
Planuję zrobić nowe, również w innych kolorach więc wtedy uchwycę wszystkie detale.
 Trochę tak wszystko dzisiaj w pośpiechu...

Zrobiłam girlandę składającą się z trzech ptaszków-która od dziś będzie wisiała w pokoju pewnej młodej damy :)





...oraz masę pojedynczych ćwierkaczy. 



Dziękuję wszystkim za miłe słowa, które dzisiaj  usłyszałam od Was w pracy oraz za przygarnięcie do swoich domów moich króliczków, ptaszków i lawendowych woreczków. Wasze słowa i sugestie są dla mnie naprawdę bardzo cenne :) 

Pozdrawiam wszystkich cieplutko.

6 komentarzy:

  1. o jak ćwierkajaco:) extra ptaszorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kobieto nakłaniasz mnie do maszyny coraz bardziej...króliczki ..a teraz ptaszki ! Ja w zeszłym roku uszyłam dwie kurki i na tym skończyłam szycie...pora się wsiąść ! Inspirujesz :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że czymś Ciebie inspiruję:) Zachęcam do współpracy z maszyną, bo naprawdę potrafi pomóc wyczarować wspaniałe rzeczy:)Ty za to Swoimi pracami i talentem zachęcasz mnie bardzo do scrabookingu (nawet już kompletuję sprzęt:)-ale na to musi nadejść pora, bo teraz szycie pochłania mój cały wolny czas:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. że też ja szyć nie umiem!!! zaraz bym takie szyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę piękne cudeńka, aż miło popatrzeć, też próbuję swoich sił na maszynie, wiem ile to trudu i cierpliwości ;-) podziwiam i kibicuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ty utalentowanie szyjesz i komponujesz te zające, zajączki, ptaszki, króliczki i inne takie:-) Podziwiam bardzo:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)