piątek, 8 marca 2013

Rozdawajka-Candy

Witajcie, 
maszyna do szycia nie chciała ze mną współpracować więc niestety wydłużyło się trochę dokończenie dla Was mojej niespodzianki. Z racji tego, że niedługo Wielkanoc, przygotowałam dla Was króliczka. 
Jest to mój pierwszy królik w tym roku i mam nadzieję, że chociaż trochę Wam się spodoba :)
Candy organizuję tak jak obiecałam-z okazji przekroczenia 1000 odsłon mojego bloga (o czym pisałam tutaj). 
Bardzo Wam dziękuję, że tak licznie do mnie zaglądacie:)

W zabawie może wziąć udział każdy kto tylko chce:)
Zwycięzce królika wylosuję wg listy Waszych komentarzy 25.03. aby dotarł do nowego właściciela jeszcze przed świętami. Paczkę wysyłam na swój koszt na terenie Polski.
Zapraszam serdecznie:)

Zasady Candy:
1) wyraź chęć udziału w zabawie w komentarzu pod tym postem (osoby, które nie posiadają bloga proszę o zostawienie adresu e-mail w komentarzu)
2) umieść na pasku bocznym swojego bloga baner odsyłający na moją stronę z candy (zdjęcie z napisem: Candy do 24.03) 
osoby, które nie posiadają bloga a chcą wziąć udział w zabawie proszę o udostępnienie informacji
na facebooku lub innym portalu społecznościowym (wraz z linkiem i banerkiem do Candy)
3) miło mi będzie, jeżeli dołączysz do grona obserwujących mojego bloga-ale to nie jest wymagane:)

zdjęcie do pobrania:





pozdrawiam Was serdecznie i życzę powodzenia :)


42 komentarze:

  1. Jestem pierwsza?:) Wspaniale;) Mi taki pluszaczek się przyda dla mojego maleństwa, bo jeszcze nie ma żadnej zabawki, a jak przyjdzie na świat fajnie, aby taka słodkość go przywitała;)

    OdpowiedzUsuń
  2. druga ???? ale fajnie :)piękna królica- oczywiście gram :)

    jestem bez bloga, więc pozostawiam maila szymanska25@wp.pl
    pozdrawiam bardzooooo słonecznie i oczywiście pozostaję jako wierna obserwatorka :)

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Do trzech razy sztuka!!! Pamiętaj o mnie:)Super "króliczka". POzdrawima

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziasty ten zajączek ;-) przydała by się taka śliczna ozdóbka :)
    pozdrawiam
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe rzeczy tworzysz,podziwiam i nabieram weny.Gratuluję talentu i pomysłów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zajączek:-)Ustawiam się w kolejce:-))
    Pozdrawiam,
    Milka.

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście, że staje w kolejce przecież ja kocham tildowe zające :D:D piękny jest ale bym chciała go wygrać ...
    i zostaję u Ciebie bo fajny klimacik tu

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Cie obserwuje od dawna :)
    A króliczka takiego nie mam ... więc bardzo chętnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna królisia!
    Chętnie ją przygarnę.
    Dziękuję za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki śliczny króliczek!
    Z przyjemnościa zapisuję się na Twoje Candy! - dziękuję za zaproszenie:)
    Pozdrawiam cieplutko:-)
    ps. śliczne tworzysz prace - jestem zachwycona!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję serdecznie za zaproszenie i bardzo się cieszę, że do mnie trafiło, bo mogłam poznać twojego bloga. Zupełnie nie rozumie skąd tyle skromności, jeżeli chodzi o Twoje szyjątka. Pooglądałam i bardzo mi się u Ciebie podoba. Z wielką przyjemnością dołączę do obserwatorów bloga i to nie tylko dlatego, że zorganizowałaś candy, tylko dlatego, że to bardzo fajny blog.
    Po króliczka oczywiście się ustawię bo jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj.
    I ja chętnie dołączę do grona obserwatorów oraz stających w kolejce po tą cudną królisię. Jest piękna, śliczna, wspaniała.
    Ubolewam,że szycie nie jest moją mocną stroną.
    Pozdrawiam cieplutko. Iwona

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  14. Gram, banerek wstawiony
    zapraszam też do mnie na candy > Panna Pikotka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ przepiękny króliczek,zakochałam się w nim.U mnie świeta zawsze były w żółcieniach,zieleniach i pomarańczach a w tym roku odważyłam się na zmianę i w kuchni,która jest centrum naszego domu zrobić pastelowe dekoracje.Więc Twój króliczek byłby idealnym gościem w mojej kuchni.Nawet wiem gdzie posadziłabym go:))Zapraszam,też do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, i ja ustawiam się w kolejce po tego wiosennego króliczka :)
    PS. Ja tez uwielbiam pomelo, mamą już jestem (ale doskonale pamiętam chwile oczekiwania na córeczkę, więc bardzo wspieram i kibicuję), no i oczywiście pasjonuję się rękodziełem (przede wszystkim szydełkowaniem).
    Banerek z linkiem zamieściłam u siebie na stronce i przy okazji serdecznie zapraszam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają takie wielkanocne króliczki, jednak sama nie potrafię takie uszyć, dlatego z przyjemnością zapiszę się do twojego candy :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne rzeczy, a króliczek przeuroczy. Bardzo mi się podobają takie króliczki i jeszcze nie mam żadnego takiego, naprawdę śliczny jest :-) Dołączam do udziału w zabawie . Pozdrawiam
    http://sweet-arthome.blogspot.com/
    http://myszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/

    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki cudny! rozczulają mnie takie króliczki , ale szyć nie potrafię:)
    Dołączam do zabawy. Pozdrawiam serdecznie. Ania

    http://wmalymdomku1.blogspot.com/
    obserwuję- w małym domku

    OdpowiedzUsuń
  22. banerek dodany,obserwuję
    i ustawiam się w kolejce po króliczka dla mojej córci :)
    pozdrawiam i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  23. króliczek słodziutki a ta sukienka w kwiaty śliczna:) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  24. uroczy kroliczek oczywiscie zgalaszamy sie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna panienka "króliczka" :) i jaka elegentka, perły jak u coco chanel :) z przyjemnością spróbuję o nią powalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Królisia jest PIĘKNA! Ustawiam się w kolejce chętna ją przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj!
    Twoje arcydzieła są na prawdę śliczne i oryginalne :) Podziwiam Cię za zapał no i chęci do robienia takich cudeniek :) Zarówno króliczki, jak i pozostałe rzeczy są cudowne :)
    Ustawiam się w kolejce po króliczka:) Będę tutaj zaglądać tak często, jak będzie to możliwe :)
    anetalipska17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Królisia przesłodka!Dołączę chętnie do zabawy i cieszę się, że do Ciebie trafiłam :)

    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja ustawiam się w kolejce :D Aga karaa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. ustawiam się i ja po królisię :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny królik,
    ustawiam sie w kolejce:)

    Zapraszam na mojego bloga http://madekasiulka.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaka śliczna Królisiowa Dama :-)
    Ustawię się w kolejce...
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja się zgłaszam po wiosennego uroczego króliczka!

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja takiego chcę:)zapraszam do siebie madebymalii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękne rzeczy, a króliczka już zajęła miejsce w moim sercu :)
    zgłaszam sie.
    efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam do pani pytanie o tą naszywkę. Czy wykonała ją pani sama, czy gdzieś zamawia. Chciałabym mieć takie do swoich zabawek ale nie wiem od czego zacząć. Pozdrawiam. Piękny królik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak, naszywkę wykonałam sama wg instrukcji z http://mojezielonewzgorze.blox.pl/2009/02/Wlasne-METKI-Krok-Po-Kroku.html oraz z http://longredthread.wordpress.com/2011/10/05/jak-zrobic-wlasne-metki-tutorial/ W razie pytań zapraszam do kontaktu. pozdrawiam

      Usuń
  37. Cudna królisia!!! Ustawiam się po nią w kolejce :)
    pozdrawiam i zapraszam: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też się zgłaszam!! *,*
    Banner wklejam na KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze zdążyłam przed czasem:)
    Ja również się zgłaszam i ustawiam w kolejce.
    Jeżeli uda mi się takie cudo wygrać, zrobię Ci reklamę we Włoszech, gdzie aktualnie mieszkam, bo jeszcze tutaj takich dzieł nie widziałam a z pewnością spodobają się wszystkim:)
    pozdrawiam serdecznie
    zapraszam również na mojego bloga, którego prowadzę od niedawna. Związany jest z życiem we Włoszech:) http://lapenisolaitaliana.blogspot.com oraz blog z fotografiami http://lemeraviglieitaliane.blogspot.com
    informację udostępniam na fb
    mail:megi166@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. witam i się zgłaszam , iwona.101@interia.pl. informacja udostępniona u mnie na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Króliczka jest cudna, taka elegantka :).

    Chętnie ją przygarnę, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)