wtorek, 19 marca 2013

niebieska parka królików

Ciężko mi uwierzyć w to, co dzieje się za oknem... Ja szyję króliki wielkanocne, a na zewnątrz pada śnieg :)
Dziwne to trochę. Nie pomyliły mi się przypadkiem święta? :) 
Udało mi się wykończyć króliki w niebiesko-białych ubrankach. Te również mają ponad 40 cm więc są dosyć długaśne :)
Bardzo Wam dziękuję za wszystkie miłe słowa w kierunku poprzednich, fioletowych królisiów. Mam nadzieję, że i te niebieskie spodobają się Wam chociaż trochę:)







Pozdrawiam zimowo-wiosennie:)

4 komentarze:

  1. cudne! niebieski mój ulubiony kolor, więc nie ma opcji żeby mi się nie podobały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urocza parka.
    No i zapachniało latem dzięki tej slicznej sukienusi:)
    Posyłam ciepłe promyki włoskiego słonca które przegoniło wczorajszy śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Para z nadzieją na wiosnę ...ślicznie , eterycznie romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaki z nich są niesamowite,no i para z nich idealna-tacy zakochani-PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)