sobota, 23 marca 2013

Króliczka Zuzia

UWAGA!
Udostępniłam nową zakładkę (na górze): :moje prace do nabycia-chętnych zapraszam do zaglądania.
 Można  dobierać kolory i wzory wg własnego pomysłu-jeśli ktoś ma takie życzenie:)

Przedstawiam Wam jeszcze króliczkę Zuzie, która jest już zarezerwowana dla pewnej młodej damy- właśnie o imieniu Zuzia




Tu jeszcze zdjęcie rodziny króliczej- tak pamiątkowo, bo żadnego z nich już za chwilę ze mną nie będzie.....



Ok, koniec tego pisania, wracam do Waszych zamówień aby wyrobić się przed świętami:)

4 komentarze:

  1. Wszystkie króliczki śliczniusie, a każdy inny i wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To miło, że takie śliczne króliczki już znalazły domy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoją pracowitość ! Fantastyczna rodzina króliczków ! Wiesz ,ja tego z klapniętymi uszkami właśnie zamierzałam uszyć..jednak nie wiem czy zdążę ( i czy wyjdzie mi taki słodki) przed świętami :( nacieszę oko chociaż tutaj :)
    SUPER ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliczki prześliczne, ja uwielbiam takie króliczki i nie mam jeszcze ani jednego. Te Twoje są śliczne :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)