poniedziałek, 4 lutego 2013

ornamenty

Witajcie :)
Mam sporo zdjęć ze swoimi pracami, których Wam nie pokazywałam więc powolutku zacznę wrzucać zdjęcia na bloga. Jesienią miałam taki okres, że wszystko malowałam  na biało i beżowo lub tylko pobielałam. Często stosowałam przecierki i używałam ornamentów. Nie wiem czy tymi kolorami chciałam uchronić się przed jesienną szarugą za oknem czy wdarło się do mnie trochę tęsknoty za ciepłymi wakacjami i francuską Prowansją:) W każdym razie już od jakiegoś czasu "choruję" na styl shabby chic, vintage oraz prowansalski i chciałam takie elementy wprowadzić do swojego małego mieszkanka.
Dzisiaj pokażę Wam 2 rzeczy:

chustecznik postarzany na styl schabby chic




oraz pojemnik, który kojarzycie już pewnie z mojego banera.


Życzę miłego popołudnia:)

3 komentarze:

  1. Ha ! Widać nie tylko mnie wzięło na rozjaśnianie wszystkiego..:) Super pojemniczki idealne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam coś takiego:) Wszystko najchętniej bym wybielała, ale nie mam takiego talentu jak TY:)
    Wpadnij do mnie na wirtualną kawkę i zostań na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)