niedziela, 10 lutego 2013

białe mebelki

A tutaj dalsza część mojego białego szaleństwa z farbami :)
Tym razem mebelkowe renowacje. Wykonałam już ich dosyć sporo jednak niestety wcześniej nie fotografowałam swoich prac :/ Zachowały się jedynie te które zrobiłam w ciągu ostatniego roku. Wszystkie meble są zdobyczami od osób, które już ich nie potrzebowały. Dostały nowe życie:)

Szafka stała już w różnych pomieszczeniach domu i miała różne przeznaczenie. Była nawet szafką na buty.
Na początku była drewniana, później szara, aż w końcu jest biała:) 


A tu przedstawiam Wam mój taboret kuchenny, który bardzo lubię. W moim aktualnym stanie nie wyobrażam sobie ślęczenia przy blacie i krojenia warzyw czy czegokolwiek innego z coraz większym brzuchem i bolącymi plecami. 
Ułatwia mi teraz życie niesamowicie :)


I na koniec, półka w korytarzu. Ileż ja się namęczyłam aby obdrapać ją z grubej warstwy farby i lakieru jaką była pokryta, zanim została przemalowana na biało... 


6 komentarzy:

  1. Pięknie ! Masz wspaniały gust , wyczucie smaku, nie przesadzone , delikatne! To lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper mebelki i jak to wszystko jest gustownie skomponowane :) Właśnie przeglądam Twojego bloga i jestem pod wielkim wrażeniem różnorodności talentów, które posiadasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś cudnie, ja to jestem zakochana w takich przemianach. Ta półka jest rewelacyjnie. Już dzięki Tobie wiem czego brakuje mi w salonie:) DZIĘKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że czymś mogłam Ciebie zainspirować:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)