sobota, 2 lutego 2013

Już jest :D Doszła do mnie zamówiona przesyłka od Oli z Frankowego Zakątka. Wszystkie rzeczy są cudowne i na żywo wyglądają jeszcze piękniej  niż na zdjęciach. Bardzo Ci dziękuję Olu:) Paczka została tak pięknie zapakowana, że aż szkoda mi było otwierać :) W kopercie znalazły się 3 mniejsze paczuszki.


A w każdej z nich coraz to piękniejsza zawartość:)
Najpierw poprosiłam Olę o 2 śliczne zakładki do książek:

Później poprosiłam jeszcze o metki do swoich produktów, ponieważ tak jak pisałam w ostatnim poście z moją produkcją metek na razie jakoś mi nie idzie:)

A teraz to na co czekałam najbardziej:) Notesik, w którym chcę zapisywać wszystkie ważne dla mnie sprawy związane ze stanem w którym teraz jestem:) Kartki już się zapisują :) 
I muszę się pochwalić, że czuję już pierwsze delikatne ruchy dzidzi :)  Cudowne uczucie 


Prawda, że Ola tworzy cudowności? :)

Pozdrawiam Was serdecznie

3 komentarze:

  1. Z wielką przyjemnością , polecam się na przyszłość :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. suuuper :D gratuluje serdecznie stanu i paczuszki :D a dzidzia zobaczysz jak da Ci popalic za 3-4 lata....ja przez moja 3,5 letnia zaczynam rwac wlosy z glowy.....

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję serdecznie:) Póki co jestem pełna optymizmu ale zobaczymy jak długo:)Mam nadzieję, że moja (prawdopodobnie) córcia nie będzie chodzącym diabełkiem:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)