poniedziałek, 21 stycznia 2013

woreczki zapachowe i zawieszki

Wczoraj w ekspresowym tempie powstały w końcu woreczki z lawendą, którą przywiozłam z Francji i kilka zawieszek.
Te, które chciałam szyć docelowo mają wyglądać troszkę inaczej ale powstaną one w swoim czasie.
Z okazji Dnia Babci wybierałam się do niej z wizytą i postanowiłam szybciutko uszyć jeszcze mały dodatek do prezentu. Woreczki okazały się być trafione :) ...i tak intensywnie, ładnie pachniały :)


Impreza była łączona z urodzinami mojej nastoletniej kuzynki więc i jej postanowiłam szybciutko coś uszyć.
I tak powstało kilka zawieszek. Do zawieszek chciałam doszyć jeszcze koszyk w tych samych kolorach, ale niestety nie zdążyłam z czasem więc dostanie go później. Jak już go skończę to też Wam pokażę.

Zdjęcia niestety nie są zbyt dobrej jakości ale było już późno i światło kiepskie.

5 komentarzy:

  1. odrobina pachnącej czułości w pięknym opakowaniu !
    ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Effko wyłącz proszę ( jeśli mogę wtrącić) weryfikację obrazkową w ustawieniach. Bo wiem ,że to zniechęca kobiety do komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wyłączam:) nie miałam pojęcia, że coś takiego mam ustawione. Jestem tu od niedawna i jeszcze "raczkuję" po blogu. Bardzo dziękuję za podpowiedź:)

      Usuń
  3. fajne prace :O)
    Dziękuję za udział w moim candy, powodzenia :O)
    Pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka:) zagoszczę na dłużej:) Dzięki za udział w moim candy:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)