sobota, 12 stycznia 2013

I jeszcze trochę świątecznie...

Tak pięknie pada śnieg za oknem-w końcu prawdziwa zima przyszła:), świecące lampki ozdabiają dom... u mnie jeszcze trwa świąteczny klimat, chociaż już dawno po świętach... znalazłam zdjęcia lampionów świątecznych z zeszłego roku, więc Wam je przedstawię:)
Przygodę z decoupage zaczęłam jesienią 2011 r. od stworzenia lampionów na szkle. Inspiracją do tego był kielich-lampion z makami, który nabyłam u decohobby.blox.pl. Nie mam pojęcia kto zaczął tworzyć te lampiony pierwszy, bo pełno ich i internecie więc niestety nie mogą napisać. 
Nabytym lampionem byłam oczarowana. Uwielbiałam przesiadywać przy blasku tego małego szkiełka i relaksować się herbatką przy muzyce:)
Zbliżały się święta wiec postanowiłam spróbować stworzyć swoje świąteczne lampiony. Pozbierałam po rodzinie i znajomych różne świąteczne serwetki, zakupiłam potrzebne rzeczy i do dzieła. Do zdobienia użyłam "śniegu",
wielu brokatów i past złocących.

Swoje próby zaczęłam na małych kieliszkach które znalazłam w domu.

Później pewna osoba zasugerowała mi, żeby spróbować zrobić takie lampiony na większych kieliszkach- takich do wody. Można do nich włożyć większą świeczkę niż standardowy t-light. Zatem pojechałam zaopatrzyć się w takie i wyszło to całkiem nieźle.

 Lampiony tak bardzo spodobały się w moim otoczeniu, że miałam pełne ręce roboty przez cały grudzień.
 Sprawiło mi to ogromną radość i satysfakcję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)