niedziela, 30 grudnia 2012

warsztaty z biżuterii

Długo mnie nie było i nie uaktualniłam postów tak jak miałam w planach... Wszystko przez okropne choróbsko,  które  przypałętało się do mnie i zmusiło do spędzenia świąt w łóżku z gorączką :( Postaram się wszystko szybciutko nadrobić.
Na przełomie listopada i grudnia miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu organizowanym przez Sztutowskie Towarzystwo Kulturalne. To był niesamowicie owocnie spędzony czas. Części biżuterii nie udało mi się skończyć na zajęciach, gdyż uczyłam się tam wielu różnych technik na raz i nie starczyło mi czasu. Jak tylko uda mi się dokończyć jakieś błyskotki to od razu wrzucę zdjęcia tutaj lub w nowszych postach.
Dziękuję prowadzącym zajęcia za przekazanie mi swojej wiedzy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)