środa, 14 listopada 2012

pierwszy wpis

Witam Was serdecznie:)
Postanowiłam założyć bloga, bo pomyślałam, że jest to dobry pomysł aby zatrzymać na zdjęciach to co stworzyłam do tej pory. Nie wszystko da się trzymać w domu, bo mieszkanko za małe, a poza tym ile można tego wszystkiego mieć:) Część rzeczy jest zrobiona specjalnie na zamówienie więc też nie za długo mogę się nimi cieszyć. Poza tym pamięć moja często szwankuje więc dobrze będzie jak wszystko znajdzie się na zdjęciach tu w jednym miejscu:) 
Moja przygoda z rękodziełem  zaczęła się od tego, że... postanowiłam zrobić własnoręcznie zaproszenia i podziękowania dla gości na swój ślub. Później postanowiłam przemalować i odświeżyć meble w domu, następnie zaraziłam się ozdabianiem przedmiotów metodą decoupage, a z czasem wzięłam się za maszynę do szycia i poznałam technikę filcowania. I tak to właśnie wygląda, że raz biorę się za jedną technikę zdobienia, a innym razem za zupełnie inną. Niestety nie wszystko co do tej pory zrobiłam utrwaliłam na zdjęciach, ale od tej pory będę to robiła.
Zapraszam serdecznie do odwiedzin i pozostawiania komentarzy. Będzie mi bardzo miło poznać Waszą opinię na temat moich prac:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)