sobota, 24 listopada 2012

anioły tildy

Jakiś czas temu stworzyłam anioła na prezent dla pewnej przesympatycznej osoby, która ma urodziny
tego samego dnia co ja :) Cóż za zbieg okoliczności:) i na dodatek pracujemy w tym samym pokoju:) Niesamowite jest to ile mamy podobieństw pomimo innego roku urodzenia:) Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia tamtego aniołka, ale to nic, bo...
 anioł na tyle się spodobał, że został zamówiony jeszcze jeden tyle, że dla kogoś innego. Podobno też na prezent więc dorobiłam do niego torebkę. Jak już wzięłam się za szycie tego ciemnego na zamówienie to powstał przy okazji jeszcze jeden-rudy.



A oto kompletny zamówiony anioł z torebką, gotowy na prezent.
Torebka powstała spontanicznie i szybciutko-dokleiłam tylko moje ulubione koronki i kawałek sznureczka.


Rudowłosy anioł dostał złote tasiemki i wygląda teraz trochę bardziej świątecznie:)


4 komentarze:

  1. Słodkie są Twoje anioły:)
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging
    for? you make blogging look easy. The overall look of your web site is magnificent, let alone the content!



    Feel free to surf to my weblog: kanapy z funkcja spania

    OdpowiedzUsuń
  3. Super takie subtelne, przekonuję sie ze w skromnosci siłai piękno..brawo http://klubtilda.blogspot.com/2013/03/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)